Autor: Silja Oja • 23. jaanuar 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Äripäeva väljaannete reklaamikäive kasvas

Äripäeva paberväljaannete reklaamikäive kasvas 2012. aastal 12%, veebiväljaannete oma 17%. Best Marketingi reklaamikäibe kasv oli võrreldes 2011. aastaga lausa 60%.

"Äripäeva reklaamikäivete kasvu peamine põhjus on reklaamiklientide rahulolu, väga palju pikendati tellimusi," kommenteeris Äripäeva reklaamidirektor Asso Laido ja lisas: "Eestis teenib täna üle 1200 eurost netopalka 50 000 inimest ja valdav enamus neist loeb vähemalt ühte Äripäeva väljaannet. Tegemist on kõige atraktiivsema sihtgrupiga Eestis - lisaks isiklikule rahakotile on nende kasutuses ka ettevõtte rahakott.

Äripäev on Ajalehtede liidu andmetel eelmisel aastal enim tiraaži kasvatanud ajaleht. Äripäeva keskmine ühekordne tiraaž kasvas 2012. a detsembris aastases võrdluses 5.5 protsendi võrra 12700-lt 13400-le.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700