Turundusteater Eesti moodi

Globaalsed kaubamärgid on hellitanud meid videotega, kuidas näiteks Hyde Park'i täis inimesi hakkab korraga tantsima, hämmastamaks ühte vanatädi. Mida üks Eesti kohalik kaubamärk saaks kulutada kohaliku publiku lõbustamiseks?

Need videod on kuradi lahedad ja need siiralt üllatunud näoilmed on väärt iga jagamist. Muljet avaldavad nii tulemus kui ka eelarve. Sooritades lihtsa matemaatilise tehte, saame teada suurusjärgu, mida üks Eesti kohalik kaubamärk saaks kulutada kohaliku publiku lõbustamiseks. Vastuseks on monoteater, õigemini monoturundusteater. Teisisõnu: mitte sajad inimesed ei üllata ühte, vaid üks üllatab

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Fazer Eesti otsib PAGARITOODETE TOOTEJUHT

Fazer Eesti AS

18. veebruar 2018

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018

Liviko otsib ÜRITUSTURUNDUSE SPETSIALISTI

Liviko AS

21. veebruar 2018