Lissaboni viis ja pool loov-virvendust

Novembri viimasel nädalal toimus Lissabonis loovusfestival Eurobest. Reklaamiagentuuri Idea loovjuht Andres Siem jagab oma muljeid: "Kaasaegse brändi DNA peab meile korda minema, bränd peab seisma millegi olulise ja (sotsiaalselt) suure eest, ta peab pakkuma meile meelelahutust, suuri narratiive ja ägedaid tegevusi. Bränd peab olema aus ja hooliv. Bränd on pigem tegija kui rääkija."

1. Viimase aja kõige muljetavaldavam sotsiaalkampaania idee ja teostus. Nägin esimest korda Lissabonis, mis räägib sellest, et kõiki põnevaid kaasuslugusid ei jõua internetist üles otsida ja vaadata. Peab ikka tuhandete kilomeetrite kaugusele lendama.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018