Liida loovus tehnoloogiaga ehk muljeid Eurobestilt

28.–30. novembril toimus Lissabonis 25. korda loovusfestival Eurobest. Big Idea Groupi Eesti juht Eha Talvist jagab oma muljeid: "Reklaamiagentuurid peaksid oma tulevase rolli peale tõsiselt mõtlema, sest ainult lahedatest ideedest enam ei piisa. Kliendid – kas või Google, Nike, Apple – on ise niivõrd võimekad, et suudavad olla nii reklaami tellija, tootja kui ka esitaja."

Seekordse Eurobesti läbivaks märksõnaks oli “julgus” ning sellega seoses räägiti julgusest vaadata turundamist laiema pilguga, arendada seniseid metoodikaid loovalt, muuta agentuuride struktuuri ja pakkuda tarbijatele elamust.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018

JOTEL LTD is looking for a SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

16. november 2018

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018