Liida loovus tehnoloogiaga ehk muljeid Eurobestilt

28.–30. novembril toimus Lissabonis 25. korda loovusfestival Eurobest. Big Idea Groupi Eesti juht Eha Talvist jagab oma muljeid: "Reklaamiagentuurid peaksid oma tulevase rolli peale tõsiselt mõtlema, sest ainult lahedatest ideedest enam ei piisa. Kliendid – kas või Google, Nike, Apple – on ise niivõrd võimekad, et suudavad olla nii reklaami tellija, tootja kui ka esitaja."

Seekordse Eurobesti läbivaks märksõnaks oli “julgus” ning sellega seoses räägiti julgusest vaadata turundamist laiema pilguga, arendada seniseid metoodikaid loovalt, muuta agentuuride struktuuri ja pakkuda tarbijatele elamust.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018