Viimase aja parim äribestseller: William Poundstone'i "Hindamatu"

Prada kauplused müüvad paari röögatult kallist eset selleks, et suurendada kõigi ülejäänud kaupade läbimüüki. Inimesed tavatsesid laadida muusikat alla tasuta, ent siis veenis Steve Jobs neid selle eest raha maksma. Kuidas? Küsides 99 senti loo eest. Sel hinnal oli hüpnootiline mõju: 99 sendi poe kasumimarginaal on kaks korda suurem kui Wal-Martil. Miks tekstsõnumite saatmise eest tuleb raha välja käia, ent e-kirjad on samal ajal tasuta? Miks muutuvad pakendid üha väiksemaks, et hinda „samal tasemel“ hoida? Vastus on lihtne: hinnad on kollektiivne hallutsinatsioon. Loe edasi..

Ettevõtetele on miljoni dollari küsimus: mida inimesed tegelikult tahavad? „Hindamatu“ vastab sellele – tahame rohkem ja odavamalt. Otsime terve elu madalaimat hinda ehk arve, mis muudaksid meid õnnelikuks. Katsed on aga näidanud, et sellest, milline hind on madalaim või kõrgeim, pole meil aimugi. Raamat avab

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018

OMNIVA otsib SOTSIAALMEEDIA JUHTI

Eesti Post AS

23. november 2018