Vaid iga kaheksanda brändi kadumine läheb inimestele korda

Rahvusvahelise kommunikatsioonikontserni Havas Media uuringust Meaningful Brands ilmneb, et Euroopas on vaid 12% üldtuntud brände, mille kadumine läheks tarbijatele tegelikult korda. Rimi Eesti jaekaubanduskonverentsil esinedes tõdes Big Idea Grupi Eesti juht Eha Talvist, et suur osa brände on küll kõrge tuntusega, kuid nende emotsionaalne side tarbijatega on nõrk.  

Rimi Eesti jaekaubanduskonverentsil esinedes tõdes Big Idea Grupi Eesti juht Eha Talvist, et suur osa brände on küll kõrge tuntusega, kuid nende emotsionaalne side tarbijatega on nõrk. „See tähendab brändiomanikule reaalset ohtu, et kliendid

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

OMNIVA otsib SOTSIAALMEEDIA JUHTI

Eesti Post AS

23. november 2018