19. november 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas eristumine võimaldab kliente juurde saada?

Eristumine meelitab kliendilt raha välja. Kuidas vastandamine kasuks keerata? Oma kogemustest räägivad kliendisuhete valdkonna koolitaja Indrek Saul, Elisa turundusjuht Karin Kanepi ning Prisma turundus- ja kommunikatsioonidirektor Kadri Lainas.

Häid tulemusi saavutavad teistest eristuvad ettevõtted, ütleb kliendisuhete valdkonna koolitaja Indrek Saul. Ettevõtete hinnangul on eristumine tänapäeval ülioluline.

"Sinu äri on konkurendil sihikul ja sa pead kliendile andma hea põhjuse, miks ta peaks sind valima," selgitas Saul Best Marketingi ärilt-ärile turundamise konverentsil BEST B2B 2012.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700