Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Reklaam ei peagi alati arusaadav olema ega midagi mõistlikku tähendama
Brändid, mis lähevad inimesele emotsionaalselt korda, mõjutavad ostuotsust enam, kui informatsiooni edastavad või argumente esitavad brändid. Tõnu Kõva kokkuvõte 31. oktoobril 2012 McCann Academy'l räägitust.
Kinos Artis toimunud ja McCann grupi klientidele ja spetsialistidele mõeldud McCann Academy seminari välisesineja Tomas Bacoccoli etteastest tegi kokkuvõtte AGE McCanni strateegiajuht Tõnu Kõva:
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.