2011. aasta suvel startis Simpel Talk Show – kallipoolse kuvandiga kõnekaardi uus kommunikatsioonikontseptsioon. Skeptikute kord oli küsida, kas kõnekaardi puhul on kuvandil üldse mingil tähtsust või tehakse kõik otsused ainult lähtuvalt hinnast. Järgnev case study näitab seda, et kuvandist on kasu ka hinnatundlike teenuste puhul, aga ainult juhul, kui seda õigesti ära kasutada.
Reklaamiagentuuridele on palju ette heidetud seda, et tullakse välja tähelepanuväärse loovlahendusega, mille sära aga varjutab pakkumise. Tulemuseks on see, et tähelepanu jätkub vaid story’le ning ilmarahvale tekitatud hea tuju ei konverteeru rahaks. Nii juhtub sellepärast, et ei saada aru kuvandi rollist turunduskommunikatsioonis – ühte reklaami topitakse kokku nii pehme kuvandisõnum kui ka asjalik müügipakkumine.