McCann grupi klientidele ja spetsialistidele korraldatud seminar McCann Academy kandis järjekorranumbrit 6 ning sai sel aastal teoks Tallinnas kinos Artis. Inspired Universal McCann ning AGE McCann kaasasid sel aastal korraldustiimi digimeediale spetsialiseerunud agentuuri Mediabrands Digitali, mille juht Erki Heinsaar, võttis kokku seminari avaesineja, Google’i Balti riikide arendusjuhi Vytautas Kubiliuse, ettekande järgnevalt:
Vytautas Kubilius keskendus uutele ärimudelitele ning multiekraani kasutuse mõjudele. Uuring „The New Multi-Screen World. Understanding Cross-Platform Consumer Behavior“ viidi läbi USAs ja näitab arengusuundi, mis siia regiooni veel jõudnud pole, mistõttu on põnev jälgida, mis meid vähemalt osaliselt ees ootab. Näiteks 90% USA meediatarbimisest on seotud erinevate ekraanidega (TV, arvuti, tahvelarvuti, nutitelefon), jättes vanale meediale (ajalehed, ajakirjad, raadio) vaid 10%.