John Lewis’e reklaamid panid rahva nutma… ja ostma

IPA Effectiveness Award 2012 Grand Prix läks John Lewis´e kaubamajale aastatepikkuse emotsionaalsete telereklaamide seeria eest.

IPA þürii esimees Lord Hollick kommenteeris: “John Lewis´e kampaaniates on hästi ühendatud emotsionaalne loovus ja efektiivsus. Nende reklaamid on innustanud lisaks ostjatele ka kaubamaja enda töötajaid ja teisi huvigruppe ning andnud John Lewisele tagasi tema ajaloolise liidripositisooni Briti kaubandusturul”.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018

Initiative otsib MEEDIAPLANEERIJAT

Initiative OÜ

05. märts 2018

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018