IPA žürii esimees Lord Hollick kommenteeris: “John Lewis´e kampaaniates on hästi ühendatud emotsionaalne loovus ja efektiivsus. Nende reklaamid on innustanud lisaks ostjatele ka kaubamaja enda töötajaid ja teisi huvigruppe ning andnud John Lewisele tagasi tema ajaloolise liidripositisooni Briti kaubandusturul”.
Suurbritannia jaekaubandusettevõtte John Lewis’e 2007. aasta jõulude eel sündinud julge otsus tulla välja väga emotsionaalsete telereklaamidega tekitas brändi vastu tohutult huvi ning tõi kaasa külastate arvu kasvu ja järjest suuremad müüginumbrid. Firma investeeris telereklaamidesse järjekindlalt 4 aastat, tugevdades sellega emotsionaalset suhet oma klientidega. Jõulumüügid on sellest ajast peale löönud järjest suuremad rekordeid nii kauplustes kui ka e-poes.