2. november 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Golden Drum 2012 Film Grand Prix võitis dokkfilm „Veresidemed”

Reklaamifestivali Golden Drum Print ja Film kategooriate Grand Prix´d läksid tänavu sotsiaalreklaamidele. Väike ülevaade võitjatest kategooriate kaupa.

Tänavusel festivalil osales 1438 võistlustööd 333 agentuurilt. Kõige rohkem töid esitati Venemaalt, Poolast, Tšehhist, Rumeeniast, Ukrainast ja Austriast. Eestist esitati sel aastal Golden Drumile vaid kolm tööd.

Järgnevalt väike ülevaade võitjatest kategooriate kaupa. Paar rida ka subjektiivseid kommentaare:

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700