Autor: Silja Oja • 31. oktoober 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Cherry.ee avas Rotermanni kaubamajas oma kaupluse

Teadaolevalt ei ole peale Cherry ei Eestis ega ka välismaal ühelgi voucherite müügiga tegeleval internetiäril traditsioonilist kauplust, kus oleks võimalik ka kohapeal kaupu soetada.

Eesti juhtiva sotsiaalse ostukeskkonna esinduskaupluses on kohapeal ostmas või internetist soetatud kauba järel käinud nädalaga ligikaudu 1800 inimest.

„Otsustasime, et on aeg oma pood avada eelkõige seepärast, et ühes kaupade müügiga meie lehel on tempokalt kasvanud ka vajadus neid inimestele kätte jagada,“ avas poe loomise tagamaid Cherry tegevjuht Priit Tomp.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700