Autor: Silja Oja • 26. oktoober 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kesk- või vanemaealise Eesti inimese tarbeks on veebiruum vildakalt turundatud

Mida pakuvad meie pangad härrasmehele tema parimates 63ndates eluaastates? Seeniorkaarti, millega saab kontoris järjekorras ettepoole… Aga tema ostis kaks kuud tagasi oma elu esimese sülearvuti ja tahab Skype’is lastelastega suhelda.

No igal juhul mitte nõnda, et saadate välja juhised stiilis “Arve pdf-formaati salvestamisel tuleb jälgida, et see oleks masinloetav ja digitaliseerimisseadmete abil automaatselt töödeldav (Faili setting valida Editable, mitte Secured)". ?Selline lause on digilõhe tagumise otsa suunal kõige ehedam motivatsiooni “killer statement”. Kuigi ajendid on innovaatilised ja mõte hea, siis uuenduse “pakendus” ise on plekist ämber. Kolisev pealekauba.

Vanem inimene tahab veebis shopata, aga ei taha krediitkaarti.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700