Ligi 200 000 hotelli maailmas, 17,5 miljonit hotellituba... Kõik me külastame aeg-ajalt hotelle – kas siinsamas Eestis või kaugemal piiri taga. Kus aga ööbida – see küsimus on meil kõigil peas reisiplaane tegema hakates. Paljud meist eelistavad maailma suurimaid ja tuntumaid rahvusvahelisi hotellikette, mis pakuvad standardset kvaliteeti ja teenuseid. Teised jälle iseseisvad väikseid butiikhotelle, mis võluvad meid oma väiksuse ja privaatsusega. Mis aga toimub hotelliäri turunduse ja müügi köögipoolel? Kuidas on hotelliketi turundusvõimekus arenenud aastate jooksul ning mis roll on strateegilistel liitudel turundusvõimekuse arendamisel? Seda kõike saate lugeda Marju Terase poolt kirjutatud magistritööst Hilton Worldwide hotelliketi näitel, mis valiti Marketingi Instituudi poolt parimaks turundusalaseks magistritööks 2012 aastal.
Loe ingliskeelset magistritööd: www.mi.ee/parim-turundusalane-magistritoeoe-2012