Suhtumist brändi mõjutab emotsionaalne kommunikatsioon, mitte ratsionaalsed sõnumid

Uuringud aitavad leida puuduolevaid tükke turundusinfo pusles. Septembri lõpus Londonis toimunud WARCi konverentsil „Ad Research“ esinesid turundusuuringute eksperdid, kes jagasid oma teadmisi viimase aja arengust. Kokkuvõtte konverentsil kuuldust tegi Vitali Bondarenko (Inspired Universal McCann).

Suhtumist brändi mõjutab emotsionaalne kommunikatsioon, mitte ratsionaalsed sõnumid, väitis dr Robert Heath (University of Bath). Emotsionaalse sisuga reklaam ei vaja inimeselt keskendumist ega teadlikku pingutust, seega ei saa seda välja

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018