Autor: Silja Oja • 1. oktoober 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Orangetime tegi Coca-Colale Baltikumi esimese augmented reality tarbijamängu
Üritusturundusagentuur Orangetime tegi tänavu suvel Positivus Festivalil Coca-Colale augmented reality tehnoloogial põhineva uudse tarbijamängu.
http://www.youtube.com/watch?v=NCaPmH6ulbQ&feature=youtu.be
Kliendipoolseks ülesandepüstituseks oli luua tarbijaid kaasa haarav lahendus, mis kommunikeeriks brändi sõnumit "Päästa õnn valla!". Coca-Colal oli omalt poolt välja pakkuda promoala Läti populaarse muusikafestivali territooriumil.