Autor: Silja Oja • 1. oktoober 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Orangetime tegi Coca-Colale Baltikumi esimese augmented reality tarbijamängu

Üritusturundusagentuur Orangetime tegi tänavu suvel Positivus Festivalil Coca-Colale augmented reality tehnoloogial põhineva uudse tarbijamängu.

http://www.youtube.com/watch?v=NCaPmH6ulbQ&feature=youtu.be

Kliendipoolseks ülesandepüstituseks oli luua tarbijaid kaasa haarav lahendus, mis kommunikeeriks brändi sõnumit "Päästa õnn valla!". Coca-Colal oli omalt poolt välja pakkuda promoala Läti populaarse muusikafestivali territooriumil.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700