Reklaamiarvustus: kes kardab raadioreklaami?

"Olen valmis kihla vedama, et kui te praegu raadio sisse lülitate, tabab teid esimesel reklaamipausil kaht tüüpi sõnumite rahe: rabedalt vormistatud teadaanded, mis toovad teieni “kuumad”, “eksklusiivsed” või “unikaalsed” pakkumised, ning – minus iseäranis õudu tekitavad – kehvad ja piinlikud raadioteatrivariatsioonid lendavatest sohvadest või muust sellisest. On vähe inimesi, keda need ei kohuta," kirjutab Tanki copywriter Laura Noodapera.

Paraku kaldub samasse kategooriasse ka enamik Kuldmuna shortlist’i pääsenud töid. Suuresti on see nii seetõttu, et tõenäoliselt ei kuula keegi loovmeeskonnas raadiot, vähemalt mitte kodumaiseid kommertsjaamu, ega oska hinnata seal valitsevat üldist taset.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused