Autor: Silja Oja • 27. september 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ilmus Eesti esimene kommunikatsiooniajakiri Kaja

20. septembril nägi trükivalgust Eesti esimene kommunikatsiooniajakiri Kaja. Kaja esikaanel on edukat karjääri teinud eestlanna, TeliaSonera asepresident Piret Mürk-Dubout ning avanumbri fookusteemaks innovatsioonikommunikatsioon.

Ajakirja peatoimetaja Annela Laaneotsa sõnul saab Kaja esimesest numbrist teada, miks innovatsioon, millele riik on pannud arengu vedurina suuri lootusi, pole ilma kommunikatsioonita võimalik.

Kogemusi innovatsioonikommunikatsiooni korraldamisest jagab kõrgeima lennuga Eesti päritolu kommunikatsiooniekspert, TeliaSonera asepresident Piret Mürk-Dubout. Valitsusasutuste ühtse logo saaga telgitaguseid avavast artiklist saab aimu, kas vaatamata üllastele plaanidele on riigi kuvandi kandjail lootust võidule pääseda nüüdisaegsusel või traditsioonidel.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700