Saku Õlletehase juhatuse esimees Margus Kastein nimetas Kadri uut vastutusvaldkonda kõrgeks tunnustuseks tema senisele tööle ja kogu Saku turundusmeeskonnale. „Tegu on ainulaadse koostöömudeliga kogu Carlsbergi grupis ja see saab teoks tänu Saku Õlletehase turundustöö praegusele tugevale baasile,“ ütles Kastein.
Kadri Ärmi sõnul on see turunduse valdkonnas unikaalne väljakutse. „Saan selle vastu võtta, teades meie turundusmeeskonna tugevust ja võimet Saku brände edukalt edasi viia. Vaatamata samale valdkonnale ja selle ühisosadele, on kahe ettevõtte tooteportfellide ja turundustegevuse vahel väga palju erinevusi. Õlu on alati olnud osa kohalikust ajaloost ja kultuurist. Aldaris kui üks Läti esinduslikumaid kaubamärke peegeldab kohalikku kultuuri ja ühiskonna väärtusi, mis omakorda nõuab sealset tarbijat ja tema maitseeelistusi arvestavat turundust,“ rääkis ta.