Autor: Silja Oja • 12. september 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Smart kõnekaardi uue reklaamseriaali keskmes on rockbänd

Reklaamiagentuur Tabasco valmistab Tele2 Smart kõnekaardile sellest sügisest uut reklaamseriaali.

Foto: Tele2 sõnul kuulutas Tele2 uue reklaamseeriaali kontseptsiooni väljatöötamiseks välja konkursi ja kõik osalenud agentuurid pakkusid ühel või teisel kujul bändiformaati. “Valisime kõige erksama visiooniga väikese, kuid tegusa Tabasco,” ütles Vinnikova.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700