4. september 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Euroopa parim sisuturunduse näide Best Internetil: Unileveri Yunomi

Best Internetile tuleb tänavu oma kogemusi jagama maailma ühe edukaima sisuturunduse lahenduse autor Raymon de Kruijff, kelle juhitud Unileveri Yunomi projekt saavutas Beneluxi maades nii meeletu edu, et Unilever plaanib sarnase mudeli kasutuselevõttu ka mujal võtmeturgudel. Raymon esineb Best Internetil 20. septembril kl 11:30.

Raymon de Kruijff on Euroopa ühe juhtiva digiagentuuri Emakina Hollandi kontori tegevdirektor. Tema klientideks on MSN, Logitech, KLM ja Unilever. Raymoni juhtida on olnud ka Unileveri Yunomi projekt, mis võitis 2011. aastal IAB Europe MIXX Awardil Grand Prix.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700