On palju räägitud, et innovatsioon kui sõna jääb paljude jaoks kaugeks ning üleskutse innovaatiliselt mõelda leiab kõlapinda eeskätt nende seas, kes seda niikuinii teevad. Seega on Äppmiljonäri konkurss eeskätt püüe tuua inimesed innovatsiooni ja ettevõtlikkuse juurde kõige maalähedasema asja ehk potentsiaalse isikliku kasu kaudu.
Tänases info- ja tehnoloogiaühiskonnas on mobiilirakenduste ehk äppide maailm plahvatuslikult kasvav ning üha sagedamini võib kuulda edulugusid rakendustega rikkaks saamisest - olgu selleks siis soomlaste Angry Birds või Eesti ettevõtte Creative Mobile loodud autode kiirendusvõistlus Drag Racing. Nutitelefonide ja tahvelarvutite müügi kiire kasv on muutnud mobiilirakenduste osatähtsust ka tänases turundustegevustes. Äppidesse integreeritakse erinevaid funktsioone, mis ettevõtte tegevusi kiirendavad, parandavad ja klientide elu mugavamaks teevad.