Reklaamiarvustus: kas Eesti lipu üle võib reklaamis nalja teha?

Eestimaisusest meie toiduainete reklaamides kirjutab reklaamiagentuuri Age McCann loovjuht Ahto Aaremäe.

Kui uskuda uuringuid, siis on eestimaisus toiduainete puhul oluliseks valikukriteeriumiks. Teine lihtne tõde toiduainet reklaamides on see, et suuremale perele ostetakse rohkem. Järelikult peab klipp olema ka perekeskne.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

OMNIVA otsib SOTSIAALMEEDIA JUHTI

Eesti Post AS

23. november 2018

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018