Reklaamiarvustus: kas Eesti lipu üle võib reklaamis nalja teha?

Eestimaisusest meie toiduainete reklaamides kirjutab reklaamiagentuuri Age McCann loovjuht Ahto Aaremäe.

Kui uskuda uuringuid, siis on eestimaisus toiduainete puhul oluliseks valikukriteeriumiks. Teine lihtne tõde toiduainet reklaamides on see, et suuremale perele ostetakse rohkem. Järelikult peab klipp olema ka perekeskne.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018