Reklaamiarvustus: kas Eesti lipu üle võib reklaamis nalja teha?

Eestimaisusest meie toiduainete reklaamides kirjutab reklaamiagentuuri Age McCann loovjuht Ahto Aaremäe.

Kui uskuda uuringuid, siis on eestimaisus toiduainete puhul oluliseks valikukriteeriumiks. Teine lihtne tõde toiduainet reklaamides on see, et suuremale perele ostetakse rohkem. Järelikult peab klipp olema ka perekeskne.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BORG otsib TEGEVJUHTI

BORG OÜ

02. aprill 2018

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018

Rahva Raamat otsib HULGIMÜÜGI TURUNDUSJUHTI

Rahva Raamat AS

02. märts 2018