Reklaamiarvustus: vanast juustust ja heast lastetoast

Hiljuti jõudis Tarbijakaitseameti töölauale Tele2 reklaam „Räägi ise oma vana juustuga!“. Kuigi meie reklaamitegijad pole sugugi rumalad ning oskavad reklaamiseadust korralikult lugeda (reklaamis puudub keelatud otsene pöördumine lapse poole - seal kõnetatakse täiskasvanut lapse suu läbi), on siiski üks koht, kus see reklaam eksib. Nimelt ei tohi reklaam tekitada lapses alaväärsustunnet, kirjutab TLÜ kommunikatsiooni instituudi reklaamiteooria lektor Tiina Hiob. Loe edasi...

Kas mäletate veel lauset „Ema lööb maha, kui me suppi ei söö“ (1996)? See tekitas piisavalt pahaseid reaktsioone, et kartulilaastude reklaam tänavatelt ära korjata. See reklaam ja see lause, mille autoriks Peeter Sauter, on omamoodi märgilise tähendusega ja leiab guugeldamisel rohkesti vasteid. Polnud ju varem tänavatel nii silmatorkavat reklaami ärakorjamist olnud. Ning tähelepanu oli seda

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

RICH Marketing Team is looking for a DIGITAL & MARKETING SPECIALIST

Rich International Creative Haircare OÜ

18. märts 2018

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018