Rafal Ohme: huumor reklaamis sillutab sõnumile teed

Professor Rafal Ohme tutvustas 24. augustil toimunud neuroturunduse seminaril Eesti reklaamklippide neuroanalüüsi tulemusi. Näiteks Alkoinfo.ee kampaania "Iga jook jätab jälje" tulemusi vaadates pakkus Ohme, et võib-olla peakski adresseerima tõsist teemat nagu alkoholism läbi huumori, sest siis võtab aju sõnumi kergemini vastu.

Prof. Rafal Ohme esinemas Best Marketingi seminaril 24.08.2012

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Perton Ehitus otsib TURUNDUSSPETSIALISTI-PROJEKTIJUHTI

Perton Ehitus OÜ

01. märts 2018

Fazer Eesti otsib PAGARITOODETE TOOTEJUHT

Fazer Eesti AS

18. veebruar 2018