Autor: Silja Oja • 28. august 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Rafal Ohme: huumor reklaamis sillutab sõnumile teed

Professor Rafal Ohme tutvustas 24. augustil toimunud neuroturunduse seminaril Eesti reklaamklippide neuroanalüüsi tulemusi. Näiteks Alkoinfo.ee kampaania "Iga jook jätab jälje" tulemusi vaadates pakkus Ohme, et võib-olla peakski adresseerima tõsist teemat nagu alkoholism läbi huumori, sest siis võtab aju sõnumi kergemini vastu.

Prof. Rafal Ohme esinemas Best Marketingi seminaril 24.08.2012

Neurouuringud annavad vastuse skaalal, mis on hea /  töötav ning mis mitte - aga miks see nii on, selgub, kui integreerida neurouuringutega traditsioonilisi uuringuid. Nüüd aga Eestis läbiviidud uuringutest põgusalt lähemalt:

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700