Reklaamiarvustus: Keep it simple!

DDB projektijuhi Joosep Volkmanni vaatefookusesse tüüris sel suvel teleekraanidelt üks isemoodi ja julgelt vastuvoolu ujuv isend. Sättige oma seljatoed mugavalt paika, lülitage kõlarid sisse ning usaldage end täielikult selle üheminutilise elamuse rüppe.

Iga päevaga kosub meid ümbritsev meediamaastik sama kiirusega nagu sääskede hordid tänavu kevadel, aimates iga meie järgnevat sammu ette ning varitsedes meid sajast kui mitte tuhandest erinevast suunast. Kui järele mõelda, siis ei eksisteeri meie koduplaneedil vist küll enam ühtki pelgupaika, kus kommertsmaailm

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

RICH Marketing Team is looking for a DIGITAL & MARKETING SPECIALIST

Rich International Creative Haircare OÜ

18. märts 2018

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018