Reklaamiarvustus: Keep it simple!

DDB projektijuhi Joosep Volkmanni vaatefookusesse tüüris sel suvel teleekraanidelt üks isemoodi ja julgelt vastuvoolu ujuv isend. Sättige oma seljatoed mugavalt paika, lülitage kõlarid sisse ning usaldage end täielikult selle üheminutilise elamuse rüppe.

Iga päevaga kosub meid ümbritsev meediamaastik sama kiirusega nagu sääskede hordid tänavu kevadel, aimates iga meie järgnevat sammu ette ning varitsedes meid sajast kui mitte tuhandest erinevast suunast. Kui järele mõelda, siis ei eksisteeri meie koduplaneedil vist küll enam ühtki pelgupaika, kus kommertsmaailm

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018