Nike+ Fuelband võitis Cannes Lionsil kaks Grand Prix'd

Agentuuri R/GA New York poolt loodud Nike+ Fuelband oli võidukas mitmes kategoorias. Iseäranis kaalukas on Titanium ehk kampaaniate kategooria võit, aga ka Cyber ehk küberkategooria Grand Prix on võimas saavutus.

Nike+ Fuelband on plastikust käevõru, mis toimib aktiivset eluviisi toetava motivaatorina. See mõõdab kasutaja liikumist, kogudes rohelisi punkte ehk kütust (ingl. k fuel) aktiivsuse eest ja annab märku, kui inimene hakkab laisaks muutuma - käevõru skaala läheb "punasesse". Muidugi on moodsa vidinaga seotud ka veeb ja mobiil, mis kasutajat Nike'i brändimaailmaga suhtlemas hoiavad.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Liviko otsib ÜRITUSTURUNDUSE SPETSIALISTI

Liviko AS

21. veebruar 2018

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018