Sääsepeletaja raadio võitis Cannes Lionsil Grand Prix

Raadiokategoora Grand Prix läks Brasiilia agentuurile Talent Sao Paolo ajakirjale Go Outside tehtud kampaania eest "Repellent Radio". Kampaaniale tõi tunnustuse originaalne idee kasutada raadiokanalis paralleelselt edastatava programmiga inimkõrvale kuuldamatut heli, mis sääski eemale peletab.

Ajakirja Go Outside sihtrühmaks on vabas looduses matkajad ja sportijad, kes leiutise soojalt vastu võtsid - sääsetõrjeraadio jõudis 3 miljoni kasutajani.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018