Kas Eesti reklaamitööstus suudab pakkuda eksportööridele B2B turunduse alast kompetentsi?

"Eesti ettevõtjad näevad järjest rohkem potentsiaali ekspordis, aga kas meie reklaamitööstus on valmis selleks, et aidata neil välisturgudele minna?" küsib Hando Sinisalu, kelle hinnangul laiub Eesti ettevõtjate vajaduste ja turundusagentuuride pakutava vahel tühimik – või õigemini ärivõimalus.

Paar päeva enne Kuldmuna ilmus „Postimehes“ pikk lugu, kus tuntud reklaamitegijad avaldasid arvamust Eesti reklaamitööstuse hetkeseisu üle. Divisioni üks juhtidest Rain Pikand arvas, et aastal 2012 liigub reklaam majandusega vastupidises suunas:

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

EAS otsib oma meeskonda RAHVUSVAHELISE SEKTORITURUNDUSE PROJEKTIJUHTI

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus

30. november 2018

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018