Autor: Silja Oja • 23. mai 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Division ja Swedbank vahetasid agentuuri ja kliendi rollid

Kuidas Division ja Swedbank ettevõtte infoportaali tegid.

Swedbank lansseeris hiljuti ettevõtte infoportaali, kust leiab vajalikud tööriistad äri alustamiseks, juhtimiseks ja kasvatamiseks. Koostöös Divisioniga sündinud rakendus on agentuuri sõnul näide agentuuri ja kliendi vahelise koostöömudeli muutumisest ning lõpptulemus oma sisult samm edasi traditsioonilisest reklaamist ja turundusest kasutajakogemuse loomise suunas. Uudne oli antud projekti puhul see, et Divisioni poolt tulid nii idee, briif kui ka strateegia ja Swedbanki poolt teostus.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700