Autor: Silja Oja • 22. mai 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ingman tõi TBWA\Guvatraki abiga turule uue koorejäätise

Alates mai esimesest nädalast on müügil Ingmani uus koorejäätis „Maius”. Tegemist on spetsiaalselt Eesti turu jaoks loodud brändiga, mille sünni taga seisavad lisaks jäätisetootjale TBWA\Guvatrak ning naivist Ave Nahkur.

TBWA\Guvatrak tiim: copywriter Laura Noodapera, projektijuht Ave Kuusneem, loovstrateeg Rauno Pello ning AD-d Tiina Maripuu ja Henrik Jõgeva

Ave Nahkuri loomingu sidumine uue rahvaliku jäätisebrändiga oli strateegiline valik, et pakkuda midagi nii suurtele kui väikestele: täiskasvanuid kõnetavad rohkem eided, lapsi aga loomad.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700