Emor: neuroturunduslik eeltestimine tasub end ära

Neuroturundusest saab kasu lõigata ka ilma "juhtmeteta," väidab TNS Emori tarbijakäitumise ja neuroturunduse uuringuekspert Heidi Mallene. "Kuigi neuroturundus on hetkel veel pigem kallis uuringumeetod, tasub see end suuremate meediakulutuste puhul reklaamide eeltestimisena kindlasti ära," kinnitab Heidi Mallene. 

Ütlen ausalt, alles aasta tagasi arvasin, et neuroturundus on Eesti turu jaoks ulme! Liiga kallis, liiga uus ja tõestamata metoodika.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018