Miks minna klienditeenindusega sotsiaalsesse meediasse

Sotsiaalmeediast on turundusvõtmes palju räägitud, aga vähem on olnud juttu sellest, et see kanal sobib suurepäraselt ka klienditeeninduseks. Nõu annavad ja näiteid toovad Hendrek Kraavi ja Katariina Täht digiagentuurist ADM Interactive.

Neid ettevõtteid, kes Eestis sotsiaalset meediat kommertssõnumite edasiandmiseks kasutavad, on juba üksjagu. Läbimõeldud ja heal tasemel klienditeenindust pakuvad aga sotsiaalses meedias vähesed.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018

Rahva Raamat otsib HULGIMÜÜGI TURUNDUSJUHTI

Rahva Raamat AS

02. märts 2018