Autor: Silja Oja • 11. mai 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Cherry võttis üle Läti konkurendi

Cherry Media omandas endise Läti konkurendi CityLife.lv. Sellega kuulub firmale 60% Baltikumi turust. Lisaks võeti vastu ka otsus lõpetada Leedus oma pakkumiste kuvamine nn agregaatorsaitidel ehk keskkondades, mis koondavad erinevate sotsiaalsete ostukeskkondade pakkumisi.  

Cherry Eesti tegevjuht Priit Tomp

„CityLife’i ühinemine Cherry Media grupiga kinnistab meie turuliidri positsiooni,” sõnas Cherry Eesti tegevjuht Priit Tomp. „Cherryle kuuluvad sotsiaalsed ostukeskkonnad moodustavad nüüdseks 60% kogu Baltikumi turumahust ning umbes 50% Läti omast,“ täpsustas ta.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700