Anti Siimer: tänaval näidatava klipi reeglid erinevad teleklipist

Anti Siimeri töö meediaagentuuris MediaCom on aidata klientidel välimeedias oma tarbijaid üllatada. Mis tähendab seda, et ta peab leidma selliseid meedialahendusi, mis tõmbaksid tähelepanu - kasvõi 2 sekundiks! Järgnev artikkel on mõeldud kõigile, keda huvitab, mis seis hetkel LED-ekraanide turul Eestis valitseb ning kuidas see tänavaformaat endale väärtuslikuks ja tarbijale silmatorkavaks teha. 

Alternatiivide ring välimeedias on lai, aga võimalus, mida ma ei ole 12-aastase praktika jooksul just palju kasutanud (vaid 2-3 korda aastas) on LED ekraanid.  Täna suhtun ma sellesse kanalisse palju positiivsemalt.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

OMNIVA otsib SOTSIAALMEEDIA JUHTI

Eesti Post AS

23. november 2018

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018