Pütsepa argumentatsiooni lasevad sõelaks just kampaania head tulemused. Tsiteerin Kaubamaja turundusdirektorit Anne-Liis Ostovit: Naistemaailma käibekasv oli kampaaniaperioodil võrreldes eelmise aastaga 40%, Lastemaailmas käibe kasv oli 180% ehk sisuliselt kolmekordne. Lisame siia külastajate ja töötajate väga positiivse tagasiside brändikuvandis toimunud muutusele, sealhulgas ka kõnealustele reklaamidele enestele.
Nurin, et nii ikka ei tohiks, on tuttav ilmselt igale turundajale, kes püüab oma kümnenditega kivinenud brändile värskeid tahke lisada. Nii võiks Pütsepagi kriitika kanda samasse folderisse. Aga see, et ta vaatab mööda ilmselgetest tõsiasjadest, paneb kahtlustama, et objektiivse “analüüsi” taga on midagi enamat. Miks võtab ta hambusse kogu kampaaniast vaid ühe detaili - nalja - keeldudes aga märkamast, et Kaubamaja tegevuse eesmärgiks ongi oma kuvandi värskendamine, loovuse kui ettevõtte ühe tähtsama põhiväärtuse rõhutamine ja uute sihtgruppide kõnetamine laienenud kaubavaliku ja kommunikatsioonikeele kaudu? Strateegiajuhile võiks ju olla ilmselge, et just selline oli kõnealuse kampaania briif.