GfK: turu-uuringud on muutunud kiiremaks, lühemaks ja odavamaks

See on vanast ajast jäänud müüt, et uuringud on kallid. Vanasti oli kombeks uuringus küsida kõike, olid väga pikad ankeedid, intervjuu kestis tund aega. Praegu on meie küsitlused 7–10 minutit pikad. Uuringud on läinud kiiremaks, maht väiksemaks ja eelarve soodsamaks, räägib GfK Custom Research Baltic Eesti divisjoni juht Jana Bruns.  

GfK Custom Research Baltic Eesti juht Jana Bruns

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

EAS otsib oma meeskonda RAHVUSVAHELISE SEKTORITURUNDUSE PROJEKTIJUHTI

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus

30. november 2018

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018