GfK: turu-uuringud on muutunud kiiremaks, lühemaks ja odavamaks

See on vanast ajast jäänud müüt, et uuringud on kallid. Vanasti oli kombeks uuringus küsida kõike, olid väga pikad ankeedid, intervjuu kestis tund aega. Praegu on meie küsitlused 7–10 minutit pikad. Uuringud on läinud kiiremaks, maht väiksemaks ja eelarve soodsamaks, räägib GfK Custom Research Baltic Eesti divisjoni juht Jana Bruns.  

GfK Custom Research Baltic Eesti juht Jana Bruns

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018