8. mai 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Brand Manuali muljeid disainikonverentsilt Helsingist

"Riigid ja ettevõted on leidnud teenusedisaini kui pääsetee vähenevate eelarvete tingimustes avalike teenuste kvaliteedi tõstmiseks. Eesti teenusedisain paistab konkurentsis silma käegakatsutava väärtuse loomise ja terasema vormistusega, meil pole mingit põhjust maailma tipptegijate ees oma tehtud tööd häbeneda," tõdesid Brand Manuali esindajad Helsingist Design Management Institute konverentsilt naastes.

Suurfirmade disainijuhid ja konsultandid üle maailma said taas kokku, et kogemusi jagada ning lugusid rääkida. Kokkuvõtte konverentsil kogetust teevad Kaarel Mikkin, Markko Karu, Dan Mikkin ja J.Margus Klaar Brand Manualist.

Messikeskusena tuntud Wanha Satama oli suurepärane koht ka disainikonverentsi pidamiseks

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700