Nalja müüt reklaamis

Reklaamipause vaadates näeb, et tihti kasutavad turundajad oma toote või teenuse reklaamimiseks huumorit. Ilmekas näide huumori väärkasutamise kohta on hiljuti eetris olnud Kaubamaja naiste- ja lasteosakonna kampaania, kirjutab reklaamiagentuuri Rakett strateegiajuht Siim Pütsepp.

Üldine reklaamklipi motoorika on järgmine: klipp koosneb kahest osast: esmalt sketš ning seejärel toote nimetamine või tutvustus. Nende kahe omavaheliseks „sillaks“ on slogan, mis teeb puändi mõistetavaks ja samas kommunikeerib tarbijale lubadust või ostule apelleerivat hüüatust.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018