Magnus Luþkov: ärge ostke sihtgruppi alavääristavat reklaami

"Eesti telereklaamide käekiri on sihtgrupi üle irvitamine. On tekkimas mentaliteet, et reklaamiagentuurid on kogu maailmale ülevalt alla vaatavad pullimehed ning Kuldmuna 2012 þürii otsus annab sellele kinnitust," kirjutab Optimisti juht Magnus Luþkov, kes soovitab turundajatel mitte anda agentuurile võimalust sihtrühmale kõrge kaarega pähe lasta.

Viimasel ajal on aina tihedamini hakanud tuttavad minult küsima, miks toodetakse Eestis reklaame, mis sihtgruppi alandavad. Olen vastanud, et järelikult tellitakse - keegi neid ideid ju kinnitab.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

OMNIVA otsib SOTSIAALMEEDIA JUHTI

Eesti Post AS

23. november 2018

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018

EAS otsib oma meeskonda RAHVUSVAHELISE SEKTORITURUNDUSE PROJEKTIJUHTI

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus

30. november 2018