Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Magnus Lužkov: ärge ostke sihtgruppi alavääristavat reklaami
"Eesti telereklaamide käekiri on sihtgrupi üle irvitamine. On tekkimas mentaliteet, et reklaamiagentuurid on kogu maailmale ülevalt alla vaatavad pullimehed ning Kuldmuna 2012 žürii otsus annab sellele kinnitust," kirjutab Optimisti juht Magnus Lužkov, kes soovitab turundajatel mitte anda agentuurile võimalust sihtrühmale kõrge kaarega pähe lasta.
Viimasel ajal on aina tihedamini hakanud tuttavad minult küsima, miks toodetakse Eestis reklaame, mis sihtgruppi alandavad. Olen vastanud, et järelikult tellitakse - keegi neid ideid ju kinnitab.
Vaatasin suure huviga läbi käesoleva aasta Kuldmuna telekategooria finalistid ja see arvamus sai kõvasti kinnitust - Eesti telereklaamide käekiri ongi sihtgrupi üle irvitamine. Minu arusaama kohaselt kahjustab see kogu meie valdkonna mainet.