9 globaalset meediatrendi

Äsja Šveitsis Montereux’s lõppenud Festival of Media Global 2012 muljeid jagab Hando Sinisalu: "Meedia = digital. Kogu konverentsi jooksul ei mainitud kordagi sõnu „raadio“ või „välireklaam“. Trükimeediast ja TVst räägiti ainult digitaalses kontekstis. Kuigi traditsioonilises meedias liigub jätkuvalt palju raha, on kõigi mõtted keskendunud digitaalmeediale." Loe edasi! 

Annan siinkohal ülevaate sellest, mis minu subjektiivsel hinnangul kõige rohkem kõlama jäi.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

RICH Marketing Team is looking for a DIGITAL & MARKETING SPECIALIST

Rich International Creative Haircare OÜ

18. märts 2018

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018