9 globaalset meediatrendi

Äsja Šveitsis Montereux’s lõppenud Festival of Media Global 2012 muljeid jagab Hando Sinisalu: "Meedia = digital. Kogu konverentsi jooksul ei mainitud kordagi sõnu „raadio“ või „välireklaam“. Trükimeediast ja TVst räägiti ainult digitaalses kontekstis. Kuigi traditsioonilises meedias liigub jätkuvalt palju raha, on kõigi mõtted keskendunud digitaalmeediale." Loe edasi! 

Annan siinkohal ülevaate sellest, mis minu subjektiivsel hinnangul kõige rohkem kõlama jäi.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018