Autor: Silja Oja • 17. aprill 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

ADM-iga liitus e-turunduse strateeg Epp-Kristiina Keerov

E-turundusagentuuri ADM Interactive strateegide meeskonnaga liitus Epp-Kristiina Keerov, kelle rolliks on agentuuri klientidele e-turundusstrateegiate loomine. Epp-Kristiina osaleb ka Kuldmuna 2012 digižürii töös.

„Et üks veebilahendus hästi toimiks, peab see tegema õnnelikuks päris mitu osapoolt. Kasutaja peab saama, oskama ja tahtma lahendust kasutada. Veebiomanik peab saama oma edu mõõta, olgu siis raha või mõne muu talle olulise näidiku järgi. Lisades sinna komplekti ka partnerid, vahendajad, konkurendid, saame kenakese komplekti erinevatest ootustest. Strateegi töö eesmärgiks ongi üles leida need mustrid, mis aitavad meie klientidel kõige paremate tulemusteni jõuda,“ ütles Epp-Kristiina Keerov.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700