Postkasti ei pea edastama ainult harjumuspäraseid trükiseid

Otseposti puhul on tegemist reklaamikanaliga, mille kaudu on tarbijatel võimalik tooteid reaalselt proovida. „Tagasiside näitab, et degusteerimine tekitab suuremat ostuhuvi,“ kommenteerib Milka šokolaadide postituse tulemust Kraft Foods kampaania korraldaja Ene Post.

Eesti reklaamiturg tervikuna kasvas eelmisel aastal 9,4%, otseposti käibekasv oli Eesti Postis 2010 vs 2011 19%. 2011. aastast kaardistab TNS Emor reklaamiturul ka otsepostireklaami, mille aastaseks kogukäibeks oli ca 6,6 miljonit eurot ja mis moodustab 8,5% kogu meediaturust. Käibe kasvu on kõige rohkem mõjutanud jaekaubanduse ja teenindusesektori

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018