Märtsikuu vaadatuim telesaade oli Eesti Laul 2012 finaal

Märtsis 2012 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 4 tundi 10 minutit päevas. Kõige vaadatavam saade oli ETV-s näidatud Eesti Laul 2012 finaal.

Eestlased veetsid telerite ees 3 tundi ja 59 minutit ning mitte-eestlased 4 tundi ja 34 minutit päevas. Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones ETV (24.4%) Kanal 2 (23.0%) ja TV3 (17.9%) vahel ning mitte-eestlastel PBK (23.7%) NTV Mir (12.5%) ja RTR Planeta (9.0%) vahel.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018