Autor: Silja Oja • 10. aprill 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Riho Pihelpuu: sageli takistab äri hea sisu puudumine veebis

„Tihti tullakse meie jutule sooviga teha uus koduleht, luua sellele uus kujundus või administreerimisliides. Lehele otsa vaadates on aga Achilleuse kannaks just sisu! Jutt on ebaatraktiivne ja kuiv, liiga detailirohke või siis vastupidi - midagi mõistlikku nagu polegi,” rääkis Best Marketingile Eesti suurima digiturundusagentuuri ADM juht Riho Pihelpuu. Loe, mis on meie digitaalturunduse valdkonna suurimad vead.  

E-turunduse professionaal Riho Pihelpuu 

ADM Interactive'i tegevjuht Riho Pihelpuu tunneb e-turundust nii strateegilise loomingu kui tehnilise teostuse poole pealt. Ta on lõpetanud magistrikraadiga Tallinna Tehnikaülikooli äriinfotehnoloogia eriala ning hetkel lõpetab õpinguid EBS-i eMBA ärijuhtimise magistrantuuris. Riho on olnud nii kodumaise Kuldmuna kui ka rahvusvahelise Golden Hammer'i digižüriis.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700