Riho Pihelpuu: sageli takistab äri hea sisu puudumine veebis

„Tihti tullakse meie jutule sooviga teha uus koduleht, luua sellele uus kujundus või administreerimisliides. Lehele otsa vaadates on aga Achilleuse kannaks just sisu! Jutt on ebaatraktiivne ja kuiv, liiga detailirohke või siis vastupidi - midagi mõistlikku nagu polegi,” rääkis Best Marketingile Eesti suurima digiturundusagentuuri ADM juht Riho Pihelpuu. Loe, mis on meie digitaalturunduse valdkonna suurimad vead.  

E-turunduse professionaal Riho Pihelpuu 

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused