4. aprill 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kaarel Mikkin Koreast: „Pole midagi võimatut, kõik on kättevõtmise asi!“

Eesti loovtööstuse missioonist Koreasse on Eesti meedias juba juttu olnud. Best Marketing heidab teemale valgust veidi teise nurga alt. Hando Sinisalu proovis teada saada, millist konkreetset ärilist kasu selline missioon kaasa tõi.

Intervjuu Eesti Korea äridelegatsiooni liikmete Erki Peegli (Peegel ja Partnerid) ja Kaarel Mikkiniga (Brand Manual).

Estonian Mafia e. Eesti disanitööstuse tipptegijad märtsis 2012 Koreas. Pilgud on sõna otseses mõttes naelutatud LG uue põlvkonna 3D televiisoritele, mis tekitasid tõelise VAU-elamuse.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700