Swedbanki tammepuu vestab lugusid ka internetis

Turunduse planeerimisel ei maksa ära unustada kampaaniasaite, mille oskuslik kasutamine võib osutuda äärmiselt efektiivseks. Peaaegu aasta tagasi lansseeris Swedbank uue animatsioonipõhise reklaamikontseptsiooni. Nüüdseks on nukufilmist tuntud loomad kohanenud ka veebieluga ja löövad kaasa justnimelt kampaaniasaitidel. Kommenteerivad Ines Estrin, Rain Pikand ja Mihkel Ambre.

Peaaegu aasta tagasi lansseeris Swedbank uue animatsioonipõhise reklaamikontseptsiooni. Nüüdseks on nukufilmist tuntud loomad kohanenud ka veebieluga ja löövad kaasa justnimelt kampaaniasaitidel. Division ja Division Interactive (DIA) on loonud alates sügisest kolm tammemaailmal põhinevat kampaaniasaiti, millest asjaosalised ka täpsemalt rääkida oskavad.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

JOTEL LTD is looking for a SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

16. november 2018