Autor: Silja Oja • 28. märts 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eestlased loevad ligi 6 erinevat väljaannet – vaid veerand neist on tellitud

TNS Emori 2012. aasta loetavusuuringu varakevadised tulemused näitavad, et eestlased loevad keskmiselt 3 erinevat ajalehte ja 2,8 ajakirja – koju on neist tellitud ca 1,6 väljaannet.

Võrreldes eelmise aasta sama ajaga on loetavate väljaannete üldine maht ainult veidi langenud, toona oli mõlemas trükimeedia kategoorias - ajalehtede ja ajakirjad - keskmiseks loetavate väljaannete arvuks 3,1.

Ootuspäraselt on naised meestest aktiivsemad lugejad – vahe on koguni 1,5-kordne. Eesti naised lugesid mõõdetud ajaperioodil keskmiselt 6,9 väljaannet, meeste puhul oli vastav näitaja vaid 4,5. Ajalehtede loetavuse osas suuri erinevusi ei olnud – erinevalt ajakirjadest, mida naised loevad meestest üle kahe korra enam. Kindlasti on siin ka põhjuseks naistele orienteeritud ajakirjade suurem hulk võrreldes meestele suunatutega.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700