7. märts 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Presidendi kõne ja turundustegu

President rääkis oma aastapäevakõnes mitmel olulisel teemal, muu hulgas põhiväärtustest, kodust, peremeheks olemisest. Tema kõne meeldis mulle sel aastal väga ja usun, et see võiks pakkuda inspiratsiooni kõigile Eestis tegutsevatele turundusteenuseid pakkuvatele ettevõtetele, kirjutab MediaComi juht Janeck Uibo.

Siinkohal tahan jagada oma mõtet, mis tekkis seoses presidendi kõne kodumotiivi ja Aasta Turundusteo konkursi žürii töös osalemisega.

Peremehetunde tekitamine algab kodust ehk sisekommunikatsioonist.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700